СТОСУЄТЬСЯ КОЖНОГО ПОРЯДНОГО РІЕЛТОРА

 

 

Стосується кожного

порядного ріелтора !


Колеги! Друзі! Ріелтори! Останнім часом все частіше чую від клієнтів про те наскільки непрофесійно ми працюємо!

Показувала сьогодні на оренду 1 кімнатну квартиру.

Від клієнтів почула в сотий раз історію про те, чому вони нас так не люблять.

Розповіли як вони приїхали за 350 км. з іншого міста до Львова, щоб орендувати квартиру. Перед тим люди довго спілкувались з агентом, який запропонував декілька об'єктів на вибір, вислалвши фото на пошту. Агент запевняв, що фото та опис квартир ДІЙСНІ!!! 

Одже, клієнти приїзжають в домовлений день і час на огляд першої квартири, і вони... ТОТАЛЬНО ШОКОВАНІ! Замість квартири з євроремонтом (яку вони обрали по фото) їм показали повний "убой" . Я думаю всі знають про який стан говорить цей термін! Не даючи оговтатись від побаченого, рієлтор показала їм ще два прекрасних обьекта в оренду з, зновжтаки "ремонтом". 

Тепер розповімщо шукали клієнти:

1 км.квартиру, ближній центр, в хорошому житловому стані, до 4000 грн. Натомість їм показали:
1) 2х км квартиру по вул. Любінська 5/5 пан, пл. 44 м, зовсім "савковий" стан з панцерними ліжками, шафами без дверей і голими вікнами.

Ціна цих апартаментів 3800 грн

2) 1км кв. по вул. Ужгородська 1-цоколь/3 пол. будинок, вхід по балкону в кухню, ванна на території кухні (навіть не відокремлена), пічне опалення, газова колонка.

 Ціна цих апартаментів 3000 грн

3)1км кв. по вул. Тракт глинянських (зовсім ближній центр) 5/9  пл.37м/кв. Стан хороший. Все б нічого ,але місце розташування !

 Ціна  цього житла 4000 грн

Скажіть, як після такого можна поважати чи довіряти ріелтору???
Таких розповідей чую дуже багато. І, насправді, дуже образливо і гірко стає після негативних висловлювань на адресу ріелторів! Не знаю як Вам, а мені це болить!Багато з нас до своєї роботи ставиться дуже відповідально... з великою любов'ю до професії. А саме через таких "агентів" наша репутація Страждає.

Звичайно клієнтів ми задовольнили по їх потребі й вони залишились задоволені і вдячні. У свою чергу, я порадила їм обов'язково поскаржитись на агентство, яке надало таку, в корні недостовірну інформацію, та відповідну якість послуг.

І було дуже добре, якщо кожен директор агентства, агент, ріелтор,

 і наші улюблені клієнти взяли б за правило інформувати про такі випадки. Розміщувати, наприклад,  в соц. мережах пости про сайти нерухомості, які є джерелом тої чи іншої інформації , що не відповідає дійсності.

Можливо хоч тоді, на одну краплю дискримінації в сторону ріелторів стане менше.
Любомірова Олена